+998 (65) 221 29 06

+998 (65) 221 30 46

Rektorat

  1. Bosh sahifa  
  2. Rektorat  
  3. Registrator ofisi
buxdu.uz-Buxoro Davlat Universiteti

Registrator ofis direktori

MUXLISOV SODIQJON SAIDJONOVICH

Registrator ofis direktori

Registrator ofis

s_muxlisov@mail.ru

978700343

buxdu.uz-Buxoro Davlat Universiteti

Registrator ofis direktori o'rinbosari

XODJAYEV ANVAR RASULOVICH

Registrator ofis direktori o'rinbosari

Registrator ofis

anikxodja1989@gmail.com

933831019

Registrator ofisi

13.03.2025

TALABALARGA XIZMAT KO‘RSATISH SEKTORINING XIZMAT TURLARI

Akademik (oʻquv) faoliyati boʻyicha koʻrsatiladigan xizmatlar:

  1.  

QR kodli diplom shakllantirish;

  1.  

akademik maʼlumotnoma va transkript berish;

  1.  

akademik mobillik asosida boshqa oliy taʼlim tashkilotiga ketgan talabalarning hujjatlarini tegishli tartibda rasmiylashtirish;

  1.  

bitiruvchi talabalar uchun aylanma varaqa yaratish;

  1.  

diplom dublikatini olish uchun ariza yuborishga koʻmaklashish;

  1.  

imtihon natijalari boʻyicha apellyatsiya arizalarini qabul qilishni tashkil qilish;

  1.  

imtihonlar roʻyxatini shakllantirish va talabaga taqdim etish;

  1.  

oliy taʼlim tashkilotlari talabalariga oʻqishni koʻchirish va qayta tiklash uchun ariza yuborishga koʻmaklashish;

  1.  

oliy taʼlim tashkilotlariga ikkinchi taʼlimga kirish uchun abituriyentlarga onlayn ariza topshirishiga koʻmaklashish;

  1.  

oliy taʼlim tashkilotlarining magistratura bosqichiga kirish uchun abituriyentlarga onlayn ariza topshirishiga koʻmaklashish;

  1.  

oliy taʼlim olganlik haqidagi diplom maʼlumotlarini qoʻshish yoki tahrirlash uchun talabgorlarga ariza yuborishga koʻmaklashish;

  1.  

stipendiya va turli grant tanlovlarida ishtirok etish uchun ariza qabul qilish;

  1.  

talabaga oʻzining GPA koʻrsatkichi haqida maʼlumotnoma taqdim etish;

  1.  

talabalar davomatini amaldagi tartibga asosan sababli va sababsiz holatga oʻtkazish;

  1.  

talaba uzrli sabablarga ko‘ra (kasal, yaqin qarindoshining betobligi yoki vafoti, tug‘ruq holati kabilar) oraliq va (yoki) yakuniy nazorat turiga kirmagan talabalar uchun tegishli fanlardan shaxsiy grafik yaratish;

  1.  

talabalar hujjatlarini qabul qilish va arxivga topshirish;

  1.  

talabalarga imtihon natijalarini taqdim etish;

  1.  

talabalarga qayta oʻqish uchun ariza berishga koʻmaklashish;

  1.  

talabalarga turli xil maʼlumotnoma (oʻqish joyidan, harbiy boʻlimdan v.b.)lar berish;

  1.  

talabalarga oʻquv varaqa taqdim etish;

  1.  

talabalarga fan resurslari boʻyicha maʼlumot taqdim etish;

  1.  

talabalarni HEMIS platformasida keyingi kursga oʻtkazish;

  1.  

talabalarni oʻzlashtirish koʻrsatkichlari haqida maʼlumot taqdim etish;

  1.  

talabalarning joriy, oraliq va davomat natijalariga koʻra yakuniy nazoratlarda ishtirok etishiga ruxsat berish;

  1.  

talabalarning parolini tiklash;

  1.  

talabalarning tyutorlar tomonidan to‘g‘ri to‘ldirilgan shaxsiy hamda oʻquv maʼlumotlarini tahrirlash;

  1.  

talabalik guvohnomasini tayyorlash va talabalarga taqdim etish;

  1.  

talabani bir guruhdan ikkinchi guruhga koʻchirib oʻtkazish;

  1.  

tashqi xizmatlar: Ijtimoiy himoya reyestri va ayollar daftarida turuvchi talabalar yagona reestri bazasidan sinxronizatsiya qilib roʻyxat shakllantirish;

  1.  

oʻqishini koʻchirishga tavsiya etilgan, o‘qishga tiklangan yoki kursda qolgan talabalarning o‘quv rejalaridagi fanlar farqini aniqlash;

  1.  

oʻquv dasturlari haqida maʼlumot berish.

Yoshlar masalalari va maʼnaviy-maʼrifiy faoliyat boʻyicha koʻrsatiladigan xizmatlar:

  1.  

talabalarga yotoqxonalarga joylashish uchun ariza berishga koʻmaklashish;

  1.  

ijara subsidiyasi uchun ariza yozishga koʻmaklashish.

Xalqaro aloqalar faoliyati boʻyicha koʻrsatiladigan xizmatlar:

  1.  

talabalarga oʻqish joyidan ingliz tilida maʼlumotnoma berish;

  1.  

turli xalqaro grantlar va akademik mobillik dasturlari boʻyicha maʼlumotlarni taqdim etish;

  1.  

oʻqishga qabul qilingan xorijlik talabalarni elektron tizimda roʻyxatga olish va fanlarga biriktirish;

  1.  

xorijiy oliygohlarda tahsil olishda konsultatsiya berish;

  1.  

xorijlik talabalar uchun viza xizmatlarini amalga oshirish;

  1.  

xorijlik talabalarga toʻlov-shartnomalarini taqdim etish;

  1.  

xorijlik talabalarni Oʻzbekiston Respublikasida vaqtinchalik roʻyxatga qoʻyish xizmatlarini amalga oshirish;

  1.  

xorijlik talabalarni oʻqishga qabul qilish boʻyicha konsultatsiya berish, ariza va talab etiladigan hujjatlarni koʻrib chiqish uchun qabul qilish;

Buxgalteriya va marketing boʻyicha koʻrsatiladigan xizmatlar:

  1.  

qayta oʻqishga shartnoma berish;

  1.  

stipendiya toʻgʻrisida maʼlumotnoma berish;

  1.  

hisob varagʻini shakllantirib berish;

  1.  

talabalarga toʻlov-shartnomasi olish uchun ariza berishga koʻmaklashish;

  1.  

talabaning yotoqxonalarga joylashish shartnomasi boʻyicha qarzdorligi va haqdorligi haqida maʼlumot berish;

  1.  

talabaning qayta oʻqish shartnomasi boʻyicha qarzdorligi va haqdorligi haqida maʼlumot berish;

  1.  

talabaning toʻlov-shartnomasi boʻyicha qarzdorligi va haqdorligi haqida maʼlumot berish;

  1.  

toʻlov-shartnoma summasi haqida maʼlumot berish;

  1.  

bitiruvchi talabalarga boʻlgʻusi ish oʻrni toʻgʻrisida kengroq axborotlar berish, mehnat yarmarkalarni oʻtkazishga koʻmaklashish.

Ilmiy faoliyat boʻyicha koʻrsatiladigan xizmatlar:

  1.  

grantlar va tanlovlar haqida maʼlumot berish;

  1.  

ilmiy konferensiyalar haqida maʼlumot berish;

  1.  

innovatsion gʻoya va startaplarni roʻyxatdan oʻtkazishga koʻmaklashish;

  1.  

nomdor stipendiyalar haqida maʼlumot berish;

  1.  

ilmiy loyihalar toʻgʻrisida konsultatsiya berish;

  1.  

ustoz-shogird maktabiga aʼzo boʻlishga koʻmaklashish.

Koʻrsatilishi zarur boʻlgan boshqa qoʻshimcha xizmatlar:

  1.  

talabalarga tibbiy sugʻurta olish uchun yordam berish;

  1.  

oʻqishga qabul va oʻqishni koʻchirish yuzasidan konsultatsiya berish;

  1.  

talabalarga ishga joylashish borasida tavsiyalar berish;

  1.  

talabalarga universitetda mavjud turli xizmatlar va resurslar haqida maʼlumot berish.

 

Talabalar hujjatlarini yuritish va statistika sektori funksiyalari

  1.  

talabalar, resurslar, shartnomalar, mashgʻulotlar va talabalarning oʻzlashtirishi haqidagi turli xil statistik maʼlumotlarni umumlashtirish va tahlil qilish;

  1.  

talabalarning kursdan kursga qolishi, talabalar safidan chetlashtirilishi va akademik taʼtilga chiqishi boʻyicha statistik maʼlumotlarni umumlashtirish va tahlil qilish;

  1.  

oʻqishni koʻchirish va tiklashga tavsiya etilgan talabalarga oid statistik maʼlumotlarni umumlashtirish va tahlil qilish;

  1.  

topshiriq va murojaatlarga asosan oliy taʼlim tashkiloti faoliyatiga doir statistik maʼlumotlarni taqdim etishga tayyorlash;

  1.  

oliy taʼlim tashkilotlari tomonidan Statistika agentligiga taqdim etiladigan hisobot shakllarini yuritish;

  1.  

bitiruvchilar toʻgʻrisida umumiy maʼlumotlar bankini shakllantirish;

  1.  

bitiruvchilar bandligini ta’minlash hamda ishga joylashganligi bo‘yicha olib borilgan monitoring yuzasidan maʼlumotlarni olish, umumlashtirish va tahlil qilish;

  1.  

“HEMIS” axborot tizimiga kiritilayotgan statistik maʼlumotlarning toʻgʻriligini tahlil qilib borish.

  1.  

Statistik maʼlumotlarni yuritish sektori mutaxassislariga kerakli ma’lumotlarni yigʻish, umumlashtirish va qayta ishlash uchun so‘ralgan ma’lumotlarni taqdim etishda universitet tuzilmasidagi boshqa boʻlinmalarning xodimlari yordam berishlari va hamkorlikda ishlashlari lozim.

  1.  

oliy taʼlim tashkilotini tugatgan talabalar hujjatlarini toʻplab yigʻma jildga tikish, roʻyxatga olish va arxivga qadar saqlash;

  1.  

familiyasi oʻzgargan, akademik taʼtilga chiqqan, yoʻnalishni va fakultetni oʻzgartirgan, kursda qoldirilgan, talabalar safidan chiqarilgan talabalarning buyruqlaridan koʻchirmalarni talabalar bazasiga joylashtirish;

  1.  

oʻqishni boshqa oliy taʼlim tashkilotiga koʻchirish munosabati bilan talabalar safidan chetlatilgan talabalarni hamma kerakli hujjatlarini talabaga yetkazish;

  1.  

qatʼiy hisobdagi hujjatlar shakllarini (diplom blankalari, akademik sertifikatlar, diplomga ilova va boshqalar) taqdim etish;

  1.  

qatʼiy hisobdagi blankalarini (diplom varaqalari, akademik guvohnomalar, diplom ilovasi va boshqalar) qabul qilish, saqlash va berishni tashkil etish;

  1.  

bitiruvchilarga berilgan diplomlarning haqiqiyligini tasdiqlash maqsadida doimiy ravishda https://OTT.mehnat.uz va http://d-arxiv.edu.uz platformalari orqali tashkilot va muassasalar bilan yozishmalarni amalga oshirish, yoʻqotilgan diplom va ilovalar oʻrniga dublikat berish toʻgʻrisidagi murojaatlarga javob qaytarish.

  1.  

Talabalar hujjatlarini yuritish va saqlash sektori mutaxassislari lavozimiga oliy maʼlumotli, xorijiy tillarni va ECTS kredit-modul tizimini mukammal biladigan, (Xorijiy oliy taʼlim muassasasini tamomlagan yoki tajriba oshirganlarga ustunlik beriladi) va zamonaviy axborot texnologiyalaridan foydalana oladigan hamda oliy ta’lim muassasasida ish staji kamid 1 yil boʻlgan shaxslar tayinlanadi.

 

Ta’limni kredit tizimini boshqarish sektori funksiyalari

 

Talabalarni yakuniy nazorati test shaklida o‘tkaziladigan fanlardan test bazasini shakllantirish hamda online topshirilishini nazorat qilib borish;

 

Professor-o‘qituvchilarni MOODLE platformasida yaratgan kurslarini tahlil qilib boorish va tegishli tartibda ma’lumotnoma taqdim qilish;

 

Universitetda mavjud bakalavriat va magistratura ta’lim dasturlari uchun dastur kataloglarini ishlab chiqish;

 

Birinchi bosqich talabalarga tanishtiruv haftasi doirasida kredit-modul tizimi mazmun mohiyati bo‘yicha seminar-treyninglar o‘tkazish;

 

“Student register office” ishini tashkil etish va boshqarish;

 

Talabalarning shaxsiy ta’lim trayektoriyasini shakillantirishni onlayn platforma orqali nazorat qilish;

 

Talabalar va professor-o‘qituvchilar mobilligi bilan bog‘liq hujjatlar bilan ishlash;

 

Fanlardan qarzdor talabalar uchun yozgi semestrni tashkil etish;

 

oʻquv dasturlaridagi farqlarni bartaraf etish maqsadida qayta oʻqishni tashkil qilish;

 

Talabalarni universitet xizmatlari va o‘quv dasturlari bilan tanishtirishga  qaratilgan qo‘llanmalar (Student Handbook) ishlab chiqish;

 

HEMIS, Moodle ta’lim platformalari va Idoralararo yagona elektron hujjat aylanish “Ijro.gov.uz” tizimidan foydalanish va nazorat qilish; 

 

tasdiqlangan o‘quv qoidalariga asosan talabalarning kredit miqdori va GPA hisobini yuritish, talabalarni yakuniy nazoratlarga qo‘yish, talabani kursdan kursga qoldirish yoki o‘tkazish masalasini hal etish

 

Oʻquv jarayonini muvofiqlashtirish sektori funksiyalari

  1.  

akademik guruhlarni shakllantirish;

  1.  

talabalarga qayta oʻqishni tashkil qilish (fan guruhlari, dars jadvali va nazorat jadvallarini yaratish, arizalarni koʻrib chiqish);

  1.  

talabalarni tegishli fanlarga biriktirish;

  1.  

talabalarni tizimga kiritish va tegishli guruhlarga biriktirish;

  1.  

tyutorga tegishli guruhlarni biriktirish;

  1.  

oʻquv rejada mavjud fanlarni semestrlarga biriktirish;

  1.  

qabul qilingan talabalarni elektron tizimda roʻyxatga olish va fanlarga biriktirish;

  1.  

talabalar harakati (talabalar safidan chetlashtirish, kursda qoldirish, oʻqishini koʻchirish, akademik taʼtilga chiqarish va qaytarish, oʻqishini tiklash)ni muvofiqlashtirish va rasmiylashtirish;

  1.  

talabalar o‘zlashtirish ko‘rsatkichlari va boshqa hollar uchun stipendiya tayinlash boʻyicha (dekanat yoki o‘quv uslubiy boshqarma tomonidan taqdim etilgan) bildirgi asosida hemis platformasidagi natijalarga ko‘ra stipendiya buyrug‘ini tayyorlash;

  1.  

talabalarni kursdan kursga oʻtkazish;

  1.  

talabalarning o‘zlashtirish ko‘rsatkichini umumlashtirish va tahlil qilish;

  1.  

talabalarning maʼlumot bazalarini shakllantirish va yangilab borish;

  1.  

oʻqishni bitirgan talabalarni tegishli tartibda rasmiylashtirish;

  1.  

“HEMIS” tizimi orqali talabalar davomatini nazorat qilish, kunlik davomat hisobotini olish va fanlar boʻyicha davomatni monitoring qilish;

  1.  

dars jadvallarini hamda joriy, oraliq va yakuniy nazorat grafiklarini “HEMIS” axborot tizimida shakllantirish.

  1.  

talabalar tomonidan tanlov fanlar doirasida fanlarni tanlashini samarali tashkil etish uchun oʻquv rejalarni shakllantirishda ishtirok etish;

  1.  

oʻzlashtirish natijalariga koʻra talabalarga stipendiya tayinlash;

  1.  

nogironligi mavjud talabalar hisobini yuritish, nogironlik muddatlari boʻyicha monitoring olib borish va stipendiyalar tayinlash;

  1.  

oʻquv rejalarini yaratish va ularni tahrirlash;

  1.  

fanlar bazasini shakllantirish;

  1.  

kursdan qolgan, akademik taʼtildan qaytgan talabalarni tegishli tartibda rasmiylashtirish;

  1.  

talabalarni bitirish toʻgʻrisidagi buyruq loyihalarini shakllantirish;

  1.  

talabalarning kursdan kursga qolishi, talabalar safidan chetlashtirilishi va akademik taʼtilga chiqishi boʻyicha buyruqlarni rasmiylashtirish;

  1.  

talabalarning maʼlumot bazalarini shakllantirish va yangilab borish;

  1.  

talabani semestrdan semestrga oʻtkazish;

  1.  

 “HEMIS” tizimi orqali talabalar davomatini nazorat qilish, kunlik davomat hisobotini olish va fanlar boʻyicha davomatni monitoring qilish;

  1.  

oʻqishni koʻchirish va tiklashga tavsiya etilgan talabalarni talabalar safiga qabul qilish boʻyicha buyruq rasmiylashtirish.